Suatu Anugerah dari Yg Maha Esa

Suatu Anugerah dari Yg Maha Esa

Tuesday, June 23, 2009

Nibong Tebal Mountain Bike Challenge Jun 09

Bersama rakan kayuh dari TCT Taiping..SPO(Saiful), VZO (Jamil),AZJ(Aku lerr ni)



Dengan bangganya mempamirkan medal...




Antara track2 yg mencabar...

























21Hb June 2009-1st time join Jambori kt Nibong Tebal....track punya la teruk dan betul2 mencabar fizikal dan mental...habis lebam2 badan aku...tapi dapat jugak kayuh sampai chek point 3...sampai hari ni pun masih lagi terasa sengal2 badan...tu la pasal...takdak koje p cari koje (ni ayat xyl aku...huhu)....




24hb June 2009 - ni tarikh aku nak ambik exam RAE kat USM TransKrian...ada lagi 24jam untuk aku buat ulangkaji...penat wooo....otak dah berkarat....dah baca berulang kali tapi terlupa lagi...rakan-rakan HAM pulak dok perangat aku....cubaan....insyaallah semuanya berjalan lancar dan harap-harap aku lulus dan dapat lesen untuk memancar....
























































No comments: