Suatu Anugerah dari Yg Maha Esa

Suatu Anugerah dari Yg Maha Esa

Tuesday, July 21, 2009

Boring.....

mmmm....malas nye hari ni...tak tau apa nk buat...kerja??? hah...dh setle dh sblm tghari tadi...
baru aku teringat..blog aku ni dah lama tak update...ada plak rakan2 dh hint2...setakat ada blog tap tak update baik jgn main blog!! Huh.....makan dalam tue....rakan2...bukan aku tak nak update...tap malas rrrrrr...bz sgttt.....kerja aku tak tentu masa...baru bukak laptop, ada plak call dari client aku..nak jumpa la...ada loan nk submit la...nak tanya pasal rumah la...mcm2....mlm2...lepas maghrib ajar harmonik ngaji lak...pas tu layan berita...kol 10 lbh kluar lepak2..eyeball sama rakan2...tgahmlm dh mata lak berat jerrr....so bila masa lak aku nk belek2 blog aku ni....hari jer ada skt masa..blh la aku update skt2 mana yg sempat...

No comments: