Suatu Anugerah dari Yg Maha Esa

Suatu Anugerah dari Yg Maha Esa

Monday, January 11, 2010

Layan harmonik berkayuh

Dah lama berehat...kuda besi aku pun dah bersawang dh...
ni baru nak mula kayuh..mula2 kena layan harmonik kayuh dulu
ambik angin kt padang airport dpn rumah jerrr....


Kt padang ni kalau habis pusing mau berpeluh2 gak...luas padang ni...suasana pun nyaman..yg penting keselamatan...jauh dr jalan besar....petang tu cuaca mendung tapi tak ujan..dpt la aku layan harmonik kayuh smbil hirup udara segar....


Ni pusing jauh sikit ada dlm sekilo lebih dari rumah aku....Yg putih tu la kuda kesayangan aku..tak la mahal sangat janji dapat berkayuh ..
Cuti sekolah pun dh habis...Hari ni dah masuk minggu ke dua persekolahan bermula...harmonik yg sulung dah pun balik ke asrama...tinggal la lagi 4 orang kt rumah...yg ke dua pun dok tunggu result kot2 dapat tempat kt mana sekolah berasrama penuh....kalau takdak rezeki stay je la kt sini....yg kt gambar tu harmonik ke tiga aku....baru sekolah tahun 2....manja sikit dgn aku...budak2 ..biasa la...

No comments: