Suatu Anugerah dari Yg Maha Esa

Suatu Anugerah dari Yg Maha Esa

Monday, January 11, 2010

Syukur ke Hadrat Illahi

Hmmm....rasa2nya dah lama sangat aku tinggalkan blog aku ni....
sampai dh jadi kusam...ada dua tiga sebab gak aku tak update ape2...
Pertamanya....laptop aku rosak...punah ...ke duanya...sibuk skt ngan keje...
ketiganya....XYL tunggu time nk deliver baby aku....hohohoo...lps tue kena la aku menjaga....Alhamdulillah....tanggal 15 Okt 2009 yg lalu, XYL aku selamat melahirkan baby kami melalui pembedahan....ni hasilnye...
baby boy pertama aku..lahir pukul 6.36pm 15/10/2009
seberat 3.26kg
Aku namakan Mohammad Aidiel Hazrin



yg ni lahir pukul 6.38pm pada 15/10/2009 seberat 3.30kg

Aku namakan Mohammd Airiel Hazrin

Ni lah permata hatiku yg baru lahir dan sykur ke hadrat Illahi kerana mengurniakan sepasang baby boy yg sihat....sekarang dah cukup korum la...tiga perempuan dan dua laki-laki.. Lepas ni ada la geng kayuh aku....and now dah boleh mula balik hoby aku....

No comments: